пʼятницю, 25 січня 2013 р.

Файне місто #Тернопіль #twiterevent (текст)


Я мав сімнадцять років, я вчитися не хтів
A
Сидів я у Фкантактах, я болт на все забив
A
Шо в світі @твіттер є тоди направду я не знав
 
A
В #Тернопіль я приїхав і направду приторчав
 
Приспів
       D                         A
Камон @Дьома, старайся не трусити попіл
   G                       D
Бери нетбук з айподом і поїдем
                  A
В файне місто #Тернопіль

 
Програш-2 (x4)
 
Я там зустрів чувіху їй шістнадцяти не було
Зовсім малолєтка, в соцмережах як акула
Я з нею все забув, забув де мед а де бджола
Але вона любила @Твіттер , а Фкантактах не була
 
Приспів
 
Програш-2 (x4)
 
Програш-3:      A D A-A
                A A A A (x3)
                E E D D
                A A A A
 
Програш-2 (x2)
 
Камон @Ханас, старайся не трусити попіл
   G                       D
Роби вже #Твіттеревент #кийнет їде  
                  A
В файне місто #Тернопіль
 
Уже @ведмідь підтягся й #галужнет увесь за ним
Нам всьо підходить тут чи то @Коза чи @Старий_млин
Важати тілько треба, щоби не в свої ворота гол
Ми любим файне місто, @твіттер ну і рокінкрол
 
Програш-2 (x2)
 
Камон @Ханас, старайся не трусити попіл
   G                       D
Роби вже #Твіттеревент й ми приїдем 
                  A
В файне місто #Тернопіль

П.С. Перед #twiterevent і не такі тексти сняться. А @Брати_Гадюкіни не раз відвідають файне місто над ставом

Немає коментарів:

Дописати коментар