неділю, 8 травня 2016 р.

Про Майданек

Збіг обставин і часу. Сьогодні я відвідав Майданек у складі групи українських та молдовських експертів, котрі прибули в Польщу у  рамках проекту "Розвиток спроможності громад - досвід Вишеградської четвірки для країн Східного партнерства". В цей день в Україні   і світі відзначали День Матері, в цей день відзначають День па́м'яті та прими́рення.

Тому не дивно, що у вухах постійно звучала знайома з дитинства "Спалена пісня" на слова Олександра Богачука:

Хто був той хлопчина — Іванко чи Янек,
Хай скаже вам попіл — той сивий Майданек.
Я чую, я чую, двадцятий мій віче,
Як спалена пісня щовечора кличе:

"Мамо, чи чуєш мене ти, мамо?
Мамо! Я хочу до тебе прийти!
Мамо!! Я рвуся до тебе, мамо!!
Але не пускають колючі дроти!!!

Ми бачили ці дроти....Пересторога для всіх на віки вічні... Для колег з Тернопілля хочу нагадати, що душпастир Майданека, блаженний католицької церкви Омелян Ковч розпочинав свою душпастирську працю в Підволочиську. З поваги до його подвижництва у неволі його слова " Наша доля - пересторога для Вас" викарбувані на стіні Майданека українською мовою.
50 хв

Немає коментарів:

Дописати коментар