неділю, 25 вересня 2016 р.

Василь Ханас: Це- моя "Хвиля"

XAHAC: Це- моя "Хвиля"!Дорогі друзі та подруги! Днями в Києві відбулася перша зустріч регіональних представників ініціативних груп зі створення партії "Хвиля". Оскільки я перебуваю на контрактній службі в зоні бойових дій то не міг фізично брати участь у цій зустрічі. Крім того існує юридична заборона військовим брати участь у політичній боротьбі, бо є небезпека утвердження насильства у політичному житті. Водночас я уважно слідкую за жвавими розмовами та пошуком спільниїх рішень моїми однодумцями. Тому закликаю всіх своїх знайомих, котрих я знаю у мирному житті, уважно слідкувати за діяльністю ініціативних груп зі створення партії "Хвиля" і , за можливістю, долучатись до них. Спільними зусиллями ми можемо змінати на краще і Тернопільщину і Україну. Це - наша хвиля!
З повагою
військовослужбовець ЗСУ Василь Ханас
П.С. Виконую прохання сина. Поширюю інформацію.

Немає коментарів:

Дописати коментар