неділю, 5 листопада 2017 р.

про "Людей Дністра"

Зізнаюсь чесно. Ідея  мадрівної фотовиставки "Люди Дністра" визріла давно. Навіть були спроби почати роботу. Але завжди бракувало "родзинки". На моє переконання і однодумців - виставка мала стати цікавою в першу чаргу для конкретних глядачів. Після того , як я оприлюднив перших  50 світлин і почув реакцію - зрозумів, що зорі зійшлися. Мені почали слати світлини незнайомі люди і запрошували в гості з виставкою..
. котрої ще не було. Шквал позитивних емоцій глядачів та географія зацікавленостей  веставкою мене заскочила зненацька. Я розумію масштабність запиту і обмеженість ресурсів. Тому , насамперед хочу подякувати всім, хто відгукнувся і запропонував допомогу. Сьогодні оприлюднено 175 світлин, ще півсотні чекають завантаження. Це надійшло за чотири дні з ініціативи тепер уже співавторів альбому. Я поки що не уявляю, як серед них відібрати два десятки найемоційніших світлин. Тому дякуватиму за всі поради і пропозиції. Хоча хочу відразу зазначити, що найменше би хотілось перетворювати альбом на конкурс вподобайок лайків. Всі, без винятку, світлини вартують уваги і є кожна по-своєму шедевральною. Вони - гуманні, вони життєстверджуючі, вони цілісні, вони щирі. Вони заслуговують уваги і позитивних емоцій. Тож виставка складатиметься з двох частин. Першу ми суб'єктивно і з Вашими порадами відберемо. Другу частину виставки формуватимуть місцеві організатори. Це буде справедливо.
Для зацікавлених майбутніх співорганізаторів повідомляю номер картки А-Банку 4323355200557403 Ханас Володимир Васильович , для спонсорських переказів надішлю реквізити банківського рахунку.
Ще раз хочу сказати - з такими емоціями Люди Дністра непереможні!
На світлині Лілі Домарад-Бурдейної фотозвернення до всіх Людей Дністра - шукайте і любіть інших Людей Дністра

1 коментар: